.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صرافي‌ها كار را تعطيل كردند

همه صرافي‌ها فقط تابلوي ۱۳۹۰ خريد و ۱۴۰۰ فروش دلار را پشت ويترين خود نصب كرده اند اما هيچ كدام از اين صرافي‌ها به هيچ وجه خريد و فروش ندارند.

به گزارش «جوان» متأسفانه اين روزها دروغ سكه رايج صرافي‌هاي مجوزدار شده و دست به احتكار دلار مي‌زنند. مردمي هم كه واقعاً نيازمند دلار هستند، مانده اند از كجا دلار بخرند. دلالان از بازار غيب شده اند و صرافي‌ها هم فقط تابلوي قيمت دارند و تنها اقدام به خريد دلار مي‌كنند. معلوم نيست بانك مركزي و بازرسان گرامي اش كجا هستند كه صرافي‌ها با جرئت هر چه تمام مردم و خواهان دلار را سنگ قلاب مي‌كنند.
اين صرافي‌ها با كسب مجوز قانوني از بانك مركزي و خريد دلار از اين بانك حسابي مشغول احتكار و جمع كردن ثروت هستند. به عنوان نمونه يكي از صرافي‌ها در خيابان ميرزاي شيرازي كه داراي مجوز هم هست به هر شخصي كه وارد مغازه مي‌شود، پاسخ منفي مي‌دهد و مدعي است كه حتي يك دلار هم در دخلش ندارد!

از متصدي‌اش مي‌پرسم دلار داري با اينكه در مقابلم دلارها را از پيش چشمانم مي‌قاپد مي‌گويد حتي يك دلار هم ندارم!

اين رفتار صرافي‌ها در مقابل كوتاهي بانك مركزي در بازرسي دقيق تنها منجر به متضرر شدن افرادي شده كه واقعاً به دنبال دلار براي تأمين نياز‌هاي خود هستند. سكوت بانك مركزي اين روزها براي صرافي‌ها تبديل به يك بهشت شده و صرافي‌ها حسابي از آب گل آلود ماهي مي‌گيرند. جالب اينكه صرافي‌هاي نه تنها دلار بلكه ارز ديگري را هم عرضه نمي‌كنند.

گويا قحطي ارز از دلار به ساير ارزها نيز سرايت كرده است. صرافي‌ها در پاسخ به سؤال جوان مبني بر اينكه چرا ارز و به ويژه دلار نمي‌فروشيد؟پاسخ مي‌دهند كه با اين شرايط پيش آمده نفروختن و نخريدن بهترين كار است. بسياري از صرافان ملزم شدن به ارائه فاكتور در زمان خريد و فروش ارز را عامل مهمي در ركود فعلي مي‌دانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.